an online Instagram web viewer

#thissucks medias

Photos

Wtf... aquabike is now a run 2 mile then bike... i cant run, hence the aquabike... now what do i do!!! #escapephillytri #swimbikedone #run? #thissucks
A great way to spend Saturday!! Got to visit both Sansum Urgent Care and the Cottage Hospital ER for them to find and remove the thing that caused this.  Thanks to the medical professionals who helped me out today! #thissucks #seriouspain #doctorsrock
A great way to spend Saturday!! Got to visit both Sansum Urgent Care and the Cottage Hospital ER for them to find and remove the thing that caused this. Thanks to the medical professionals who helped me out today! #thissucks  #seriouspain  #doctorsrock 
Mashed taters, icepacks, water water water and TV LYFE... S.o.S. someone send A/C
Mashed taters, icepacks, water water water and TV LYFE... S.o.S. someone send A/C
Since these are going off the market or becoming prescription only which would make them cost $20 apiece and not be available to #transmen because of medical restrictions. I decided to stock up, meaning that I bought six for $36!!!!?!???? Why are female condoms ridiculously expensive?!?! #sexism #oppression #whatthehell you better believe this creates a #seinfeld #spongeworthy situation !? Are you #fc2 worthy ?!? Most will not make the cut 😕 #thissucks
Since these are going off the market or becoming prescription only which would make them cost $20 apiece and not be available to #transmen  because of medical restrictions. I decided to stock up, meaning that I bought six for $36!!!!?!???? Why are female condoms ridiculously expensive?!?! #sexism  #oppression  #whatthehell  you better believe this creates a #seinfeld  #spongeworthy  situation !? Are you #fc2  worthy ?!? Most will not make the cut 😕 #thissucks 
Packed train back to Manhattan #thissucks #atleastihaveaseat
Yeah, I was right. This new update sucks. The gyms, the coin system, motivation system....after playing it for a few days; it really sucks. Idk if I'll even play anymore :/ This is my 5th poke back with no coins. And there's no way I've reached any kind of limit because I think at most I got back maybe 22 coins since the update so yeah this is all shit.
Yeah, I was right. This new update sucks. The gyms, the coin system, motivation system....after playing it for a few days; it really sucks. Idk if I'll even play anymore :/ This is my 5th poke back with no coins. And there's no way I've reached any kind of limit because I think at most I got back maybe 22 coins since the update so yeah this is all shit.
My face isn't this clear, my phone was set up on beauty mode but you know what ill post it anyway. ☺✌ Update: still dealing with pain, headaches, and a broken jaw. Zoom in you might see a wire peeking out my mouth.
My face isn't this clear, my phone was set up on beauty mode but you know what ill post it anyway. ☺✌ Update: still dealing with pain, headaches, and a broken jaw. Zoom in you might see a wire peeking out my mouth.
So, we broke the bracket on the front axel that the four link bars connect to. Should be a easy fix. If you're gonna play the game, you gotta be able to handle the bad situations. It just sucks that we had to shut down early. #punishermonstertruck #monstertruckrides #monstertrucklife #thissucks #splitintwo
I'm so good looking, it's hard to take Insta pics #thissucks #bitchesloveonions #sturvinmervan #purrrkittyishere
Welcome to the life of someone who suffers from #ulcerativecolitis and decides that going off my medication for 9 weeks is a good idea 😳you end up with severe arthritis and rely on a heating pad to alleviate the pain which is unbearable.... #ulcerativecolitisfighter #thissucks
Welcome to the life of someone who suffers from #ulcerativecolitis  and decides that going off my medication for 9 weeks is a good idea 😳you end up with severe arthritis and rely on a heating pad to alleviate the pain which is unbearable.... #ulcerativecolitisfighter  #thissucks 
When you wish you are actually in Canada, not sitting at home studying 😭 #anywherebuthere #studying #thissucks
Omg! I'm over summer and it's only June!  #hot #summer #imoverit #notfatgirlweather #thissucks #ihatesweating
I #banged up my #foot #Thursday #night #thissucks it looks and feels better now #doctor #podiatrist
Literally how I feel right now. I wish I had a pool! #melting #thissucks
The joys of always having swollen numb feet lmao even my hands go numb sometimes😂😣😫 #swollenfeet #pregnancylife #pregnancyjourney #thissucks
It's so stinkin' hot out that even the cat is hanging out by the A/C vent. #110degrees #highhumidity ##noraininsight #clothesstickingtome #thissucks
Seriously. This migraine ia whoopin my ass!  Been in bed all day. Normally I can function with a headache/migraine. Not today folks. I feel like my head ia going to explode

#migrainessuck #migraines #lookingforrelief #relief #thissucks #nausea #shootme
Boba bla bla blas.....Death metal nightmare, at least it wasn't Disney theme songs this time. #togo #why #seriously #thinkofyourcustomers #thissucks #myfavplacechanged
This is BAD! Gonna have to wait it out. Just another rainy day in Georgia! #thissucks #rain #noahsark #flood #ingeorgia #umbrella ##atlanta
Tried making a case, ended up being absolutely horrible 😭😂😐 .
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
#horrible#diy#diyfail#oml#omg#wow#thatsucked#absolutelyhorrible #hopeless#ugg#ughhhhh #thissucks #mysummer2017 #mysummerstory #mysummer2k17 #like#lfl#likefor#likenow #trash
My body is in hell today.  Feels like someone has beaten my stomach with a bat, if it sucks!  My body hates me #snäpchat #ehlersdanlossyndrome #edsproblems #thissucks #chronicpain
Ever move furniture to paint and find an ugly surprise? No worries, I got this... #mold #gross #semirenovated #barefloor #thissucks #cleanuptime #igotthis
Lost my grandfather this morning to his cancer.. 😭 I feel so broken that it's not even funny. To any & all of you #CancerSurvivors, I LOVE you & you are so strong for persevering.. #FuckCancer #FuckYouCancer #CancerSucks #IHateCancer #ThisSucks #SuchABummer #PositiveVibesAppreciated
So annoyed 😠😠 I hate that my body can't hang out in the heat... total mood killer... haven't been able to fish in hella long and I finally was able to get out then this damn heat wants to ruin it lol.... I was really wanting to keep going especially after losing a nice one but being out alone in the heat prego, I didn't wanna risk pushing my body more. #heatexhaustion #thisheatsucks #dammit #iwannafish #bassfishing #thissucks #imissfishing #girlswhofish
So annoyed 😠😠 I hate that my body can't hang out in the heat... total mood killer... haven't been able to fish in hella long and I finally was able to get out then this damn heat wants to ruin it lol.... I was really wanting to keep going especially after losing a nice one but being out alone in the heat prego, I didn't wanna risk pushing my body more. #heatexhaustion  #thisheatsucks  #dammit  #iwannafish  #bassfishing  #thissucks  #imissfishing  #girlswhofish 
Missing my #swoleseastars today 😢 @chevelleno5  and wishing I would have found a gym with fun stuff for the kids and me cause all the ones I saw yesterday were either amazing for them but the equipment wasn't what I wanted it the other way around why can I find good gym equipment with a child care instead of just a room to abandon your children... going to have to pay a ridiculous amount to have ok machines so the kids can have supervision... sucks... why can't there be a #goldsgym here #fitmomlifeproblems #fit #fitmom #fitspo #strongmom #momwithmuscle #girlswithmuscle #momsofinstagram #strongnotskinny #tryingtomakegains #tryingtogetshredded #tryingtofindagoodgym #lufkintx #wheredoigo #thissucks #ijustwanttolift #travellife #ijustwanttoliftheavyshit #bodybuilding #bootybuilding🍑 #gym💪 #gymrat #gymlife #gymmode #gymtime
Missing my #swoleseastars  today 😢 @chevelleno5 and wishing I would have found a gym with fun stuff for the kids and me cause all the ones I saw yesterday were either amazing for them but the equipment wasn't what I wanted it the other way around why can I find good gym equipment with a child care instead of just a room to abandon your children... going to have to pay a ridiculous amount to have ok machines so the kids can have supervision... sucks... why can't there be a #goldsgym  here #fitmomlifeproblems  #fit  #fitmom  #fitspo  #strongmom  #momwithmuscle  #girlswithmuscle  #momsofinstagram  #strongnotskinny  #tryingtomakegains  #tryingtogetshredded  #tryingtofindagoodgym  #lufkintx  #wheredoigo  #thissucks  #ijustwanttolift  #travellife  #ijustwanttoliftheavyshit  #bodybuilding  #bootybuilding 🍑 #gym 💪 #gymrat  #gymlife  #gymmode  #gymtime 
#q Bist du glücklich?
#a Nein haha
•
•
•
•
#sad #depressed #grunge #black #teens #broke #love #dead #sadness #empty #tumblr #dying #cure #brokensoul #anti #hand #antisocial #thissucks #feed #instagood •
•
~D
Is typing.. finally got a new trampoline!! (It's not this one, this is @maja.2705 's) 
Old vid and I'm the one in black bikini (: my form is so bad but I'm working on it • • •
hope y'all like it
• • •
#thissucks#lol#gymnastics#gymnastic#fun#waterballons#gain#gainpost
Between festival problems.... Gotta finish before the next! We had the blood, we had the tears,  where's the sweat? #sewing #thissucks #patches #metalheadproblems #festival
Hey so if you haven't seen my story. I'm getting my wig next Thursday. June 29th. So just hang IN THERE. I WILL HAVE NEW CONTENT.
-
-
-
[Fandom: Killing Stalking]
-
-
[Character: yoonbum]
-
-
-
{{Tags}}
#killingstalking #yoonbum #comic #manga #Cosplay #killing #stalking #bloody #knife #yoonbumcosplay #thissucks
#q Twd oder 13 reasons why?
#a beides
•
•
•
•
#sad #depressed #grunge #black #teens #broke #love #dead #sadness #empty #tumblr #dying #cure #brokensoul #anti #sprüche #quotes #antisocial #thissucks #feed #bad #nirvana #instagood #bandshirt
•
•
~D
When you're missing all the fun this weekend thanks to a stomach bug. Feel like death. 
#weekend #nofun #sick #stomachaches #thissucks
#q Filme oder Serien?
#a Seriööön
•
•
•
•
#sad #depressed #grunge #black #teens #broke #love #dead #sadness #empty #tumblr #dying #cure #brokensoul #anti #not #baby #mad #antisocial #thissucks #feed #bad  #blackandwhite #instagood #girl
•
•
~L
Alittle insight into my life... Ive never been a "kid" person.. Their messy, button pushing little creatures. This is a prime example why im not a kid person... Ryker took it upon himself to paint his nails.. And everything else. 😩 this is 100% toddler problems in all its glory. Hudsons silently observing his brother getting in shit and making notes on what to not do!😂 #fuck#toddlerx2#19monthsapart#hell#singlemom#singleparentproblems#thissucks#whatafuckingday#miserableasfuck#lovely#messonmess#neverending
Alittle insight into my life... Ive never been a "kid" person.. Their messy, button pushing little creatures. This is a prime example why im not a kid person... Ryker took it upon himself to paint his nails.. And everything else. 😩 this is 100% toddler problems in all its glory. Hudsons silently observing his brother getting in shit and making notes on what to not do!😂 #fuck #toddlerx2 #19monthsapart #hell #singlemom #singleparentproblems #thissucks #whatafuckingday #miserableasfuck #lovely #messonmess #neverending 
Off road adventures are better than removing wall paper boarders! At least the new house comes with much more square footage, most important... triple the garage space! #upgrade #ratherbeonatrail #offroad #thissucks #nextadventure
I'm in the same mood as him rn😔 thanks for calling me fat...
Follow me @your_favourite_martian 
#yfm 
#yourfavouritemartian 
#benatar 
#depressed 
#sad
#tornapart 
#fat 
#anxiety 
#thissucks